Re: Waarom loopt iceweasel zo ver achter bij firefox?

On 09/04/13 23:16, Eric wrote:
> Hoi,
>
> Pas was ik mij aan het verbazen hoever iceweasel achterloopt bij firefox versies:
>
> stable / squeeze: 3.5.16-20
> testing / wheezy (en backports): 10.0.12esr-1
> unstable / sid:10.0.12esr-1+nmu1
> experimental: 20.0-1
>
> firefox van mozilla.org zit op 20.0.  Enig idee waarom testing en unstable daar
> zo ver achter zitten?
>
> Groeten,
> Eric

Om een of andere reden gaat firefox nogal hard door zijn versienummers heen. Als
je in de debian changelog in experimental naar op welke datum de versie voor het
eerst gepackaged zijn krijg je dit beeld:

 17 op 20 november
 18 op 9 januari
 19 op 20 februari
 20 op 2 april

Door de freeze zit unstable nog op 10, maar die is dus niet zo heel oud: 9 is
voor het eerst gepackeged op 22 dec 2011, en 10 op 1 feb 2012.

Hmmm .. wat wel vreemd is, is dat 11 al op 14 maart 2012 in experimental zat,
naar ik meen was dat ver voor de freeze.

Matijs