Re: DVD9 naar DVD5

On 30-03-13 23:22, Winfried Tilanus wrote:
> Ben ik nu gek, of kan je niet gewoon de image die je aan ddrescue hebt
> overgehouden mounten, en de inhoud van video_ts via je favoriete
> brandprogramma op een 4,7G DVD dumpen?

Bijna.

Je mag inderdaad de VIDEO_TS directory op een ISO dumpen; maar als je
wilt dat die ook werkt in een dvdrom, dan moet je 'genisoimage' met de
'-dvd-video' parameter aanroepen.

Als je dat doet, en de hoeveelheid data is niet te veel voor een DVD5,
dan zou dat gewoon moeten werken.

--
Copyshops should do vouchers. So that next time some bureaucracy
requires you to mail a form in triplicate, you can mail it just once,