Re: DVD9 naar DVD5

On 30-03-13 21:12, Diederik de Haas wrote:

> Als je wel een dual-layer DVD-writer (oid) hebt is de oplossing nog veel
> makkelijker ... koop dual-layer schijven.

Het lijkt er op dat mijn DVD-brander die inderdaad wel aan kan (al
lijken er verschillende revisies van de Lite-On IHAS124 te bestaan).

Het leek me een leuke gelegenheid om dat 9 naar 5 eens te testen, ook
omdat er maar 4GB op de DVD lijkt te staan.

Verder zijn de winkels vanwege Pasen vast dicht ;-)