Re: DVD9 naar DVD5

On Saturday 30 March 2013 19:33:32 Paul van der Vlis wrote:
> Ook zag ik k9copy en dvd95, maar die zijn blijkbaar weer uit Debian
> gegooid. En ik heb een voorkeur voor officiele Debian packages.

dvd95 is nu (?) onderdeel van deb-multimedia. Ok niet offieel Debian, maar zit
waarschijnlijk bij deb-multimedia vanwege licentie cq mogelijke illegaliteit in
bepaalde landen.

Wat bedoel je overigens met 'lucht'? Echt zinloze bits of dingen waar jij zelf
geen interesse in hebt? In het eerste geval, zou je de iso kunnen mounten (of
originele dvd gebruiken) en de bestanden naar je hdd kopieren en van daar uit
een nieuwe dvd/iso maken.

En/of je gaat met dvd-author aan de slag ...

Maar meer info over wat je wilt doen zou handig zijn. Is het een een film waar je
iets mee wilt of een gewone data schijf dat op dvd is gezet. En het lijkt alsof
je iets van een dvd gehaald hebt en daar een iso van gemaakt hebt en nu wil je
er weer een dvd van maken??