Re: DVD9 naar DVD5

> Hallo,
>
> Ik heb een DVD gekopieerd naar een iso-file. Het iso-file is 7,7G groot,
> maar ik heb goede reden om aan te nemen dat er nog geen 4G aan data in
> zit en de rest "lucht" is. Daar ik geen dual-layer DVD's (DVD9) heb,
> zoek ik een tooltje om de boel te verkleinen naar DVD5 (4.7G).
>
> In eerste instantie vond ik "Vamps", maar ik begrijp niet goed hoe ik
> dat moet gebruiken. De documentatie is niet erg duidelijk.
> Waarschijnlijk kan het wel met Vamps maar is het niet erg handig.
>
> Verder vond ik Thoggen, maar de output lijkt een film te zijn, geen iso.
> [...]

Sorry, maar ik gebruik de DVD speler eigenlijk al meer dan een jaar niet
meer. Dat is sinds ik een Linux TV met ethernet aansluiting heb
aangeschaft. Minidlna op de server installeren en spelen maar.

Maar je kan ook met XBMC met een PC bij de TV realiseren. Of de video op
een USB stick zetten en deze in player of TV steken.

*lineair tv kijken is zo 2012*

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel