DVD9 naar DVD5

Hallo,

Ik heb een DVD gekopieerd naar een iso-file. Het iso-file is 7,7G groot,
maar ik heb goede reden om aan te nemen dat er nog geen 4G aan data in
zit en de rest "lucht" is. Daar ik geen dual-layer DVD's (DVD9) heb,
zoek ik een tooltje om de boel te verkleinen naar DVD5 (4.7G).

In eerste instantie vond ik "Vamps", maar ik begrijp niet goed hoe ik
dat moet gebruiken. De documentatie is niet erg duidelijk.
Waarschijnlijk kan het wel met Vamps maar is het niet erg handig.

Verder vond ik Thoggen, maar de output lijkt een film te zijn, geen iso.
Misschien is het wel mogelijk om met een ander programma daar weer een
iso van te maken.

Ook zag ik k9copy en dvd95, maar die zijn blijkbaar weer uit Debian
gegooid. En ik heb een voorkeur voor officiele Debian packages.

Heeft er hier misschien iemand tips?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.