Re: Debian logo Heineken spoof

On 29-03-13 12:45, Geert Stappers wrote:
> Hoi,
>
> Op een FOSDEM een paar editie geleden zag ik een Debian T-shirt
> wat een Heineken spoof was. De drager vertelde dat het
> uit Brasilie\"e kwam.

Ik *denk* dat dat die van de Debian-UK crowd zijn. Ik weet niet of ze er
nog hebben, maar je kan het ze altijd vragen...

Steve McIntyre zou daar de details van moeten weten.

--
Copyshops should do vouchers. So that next time some bureaucracy
requires you to mail a form in triplicate, you can mail it just once,