Re: programma belastingdienst libXext.so.6 Debian

Diederik de Haas schreef op vr 08-03-2013 om 13:13 [+0100]:
On Friday 08 March 2013 08:57:23 Frank Voncken wrote:
> Vergeten te melden: ik heb een Wheezy met Gnome.

En de andere 2 punten?

"./i<tab> " levert "./ib2012ux" op. Die herkent het dus wel. Wat de rechten betreft, ik heb in mijn vorige mail een aantal screenshots van ib2012ux-bestand geplaatst. Ik heb het even opgezocht hoe ik het in terminal kan weergeven en gevonden: met de commando ls -l. Output wordt dan:

familie@Voncken:~/ib2012/bin$ ls -l
totaal 8876
-rwxr-xr-x 1 familie familie 9087956 feb  6 01:10 ib2012ux

En nogmaals, ter volledigheid, ik heb Wheezy met Gnome 3.

Groet,
Frank