Re: programma belastingdienst libXext.so.6 Debian

On Thursday 07 March 2013 22:00:47 Frank Voncken wrote:
> Interessant. Echter, ik kom een vreemde foutmelding tegen, zie
> schermafdruk in de bijlage. Ik heb het vast ergens over het hoofd
> gezien, maar wat?

Zo op het eerste gezicht kan ik niet zien wat er fout aan is.
Wanneer je in de bin-directory bent en doet dan "./i<tab>", maakt bash er dan
"./ib2012ux" van?
Op mijn machine heeft iedereen read+execute permissies op ib2012ux, maar
controleer dat voor de zekerheid maar even.
Welke versie van Debian en welke DE gebruik je? Ik heb het op Wheezy met KDE
gedaan, alhoewel ik zou niet weten waarom dat van invloed kan zijn.

Groet,
  Diederik