ClamAV updated niet meer

Hallo,

ClamAV op Debian stable blijkt al sinds 15 februari geen updates meer te
krijgen via freshclam. Ik heb ook een paar andere mirrors geprobeerd,
maar ook daar geen succes.

Als ik "freshclam -v" draai (met clamav-freshclam uit) dan krijg ik
meldingen als "Ignoring mirror 194.109.6.97 (has connected too many
times with an outdated version)".

Na enig zoeken vond ik deze oplossing, hij werkt:
http://lists.debian.org/debian-user/2013/02/msg00758.html

Als je niets doet, dan werkt het updaten van ClamAV niet meer.