Re: BADSIG

On 24-02-13 21:28, Wouter Verhelst wrote:
> [...]

Voor mij was het een antwoord waar ik wel wat mee kon.

> </sarcasm>
>
> To be fair, de vraag was dat zelf ook. Welke server?

Hoe bedoel je, of het een HP was of een Dell?

> Welke connectie?

Een gewone ethernet connectie aangesloten op een ADSL router. Niets
speciaals dus.

> Welke release?

Uit de error werd het vrij duidelijk dat het om Squeeze ging.

> Dat soort dingen is redelijk belangrijk om dit soort zaken te
> debuggen...

Volgens mij was mijn vraag vrij compleet.

Wat ik echter wel mis in mijn vraag is wanneer genoemde foutmelding
optrad. Dat was tijdens een "apt-get update".