Re: Plop geluiden

Op 15-01-13 23:37, Geert Stappers schreef:

> Oh chips, http://en.wikipedia.org/wiki/USB noemt 5 meter als maximum.

Dat klopt, maar er zit een hub tussen met een eigen voeding (eerder
noemde ik het switch, maar dat is niet correct). En dan begint het
tellen van de kabellengte opnieuw.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus :
-----
USB-kabels mogen maximaal 5 meter lang zijn. Deze lengte is door de
tussenkomst van hubs te vergroten tot maximaal 30 meter.
-----

> Mijn inschatting is dat het over de rand van de specificatie is.
> Niet dat ik USB specs ken, maar ik kan me zo iets voorstellen
> als dat de totale afstand van host tot device binnen 5 meter moeten blijven.

Volgens mij dus niet. Toch kunnen er natuurlijk problemen optreden die
hier toch mee samenhangen.