Re: Plop geluiden

On Tue, Jan 15, 2013 at 07:05:36PM +0100, Dirk Schouten wrote:

> Dat was mij niet duidelijk uit de post.
> Het had ook een schuif volume regleing met potmeter kunnen zijn of
> een ...
>
> Dan maar de windows truc: alles opniwu installeren :-)

Ik denk het niet.

Uit het begin van deze thread:

  Ik heb hier thuis een server met Wheezy, die ik tevens ook als desktop
  voor gasten gebruik. Er zit een lange USB kabel tussen de machine en de
  "werkplek", waarover ik ook het geluid laat lopen.

Hoe lang is die USB kabel?
En is 1 stuk kabel wat de afstand aflegt of zijn het meerdere kabels?

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.