Re: Decomple exec

On 01/09/2013 12:31 AM, Frans van Berckel wrote:
Hoi Frans,

Ik weet niet zoveel van decompileren, maar als de executables geen
symbols meer bevatten (wat meestal zo is voor productiecode), dan krijg
je behoorlijk onleesbare code.  Je kunt checken met het nm commando of
er nog symbols in de executable zitten.

Wat wil je precies bereiken?  Ogg is een open format, er zijn open
source bibliotheken die het kunnen coderen en decoderen.

Wat bedoel je precies met "encrypted"? Zijn de bestanden echt
versleuteld of bedoel je eigenlijk gecodeerd?

Groeten,
Eric
Hi Eric,

Dank voor je reactie. Heb e.a uitgevonden. Zo'n output, als bijlage, naar
de lijst werkt niet echt in mijn optiek. Wat is exact je e-mail adres?

Hoi Frans,

Ik geef er de voorkeur aan om vragen op de lijst via de lijst te behandelen. Wat werkt er niet op de lijst? Mijn email adres kun je gewoon zien in de From header.

Groeten,
Eric