Re: Kernel 3.8

On Fri, Jan 04, 2013 at 12:32:47PM +0100, Hans van Kranenburg wrote:

> Ja,
>
> http://packages.qa.debian.org/l/linux.html
> http://anonscm.debian.org/viewvc/kernel/releases/linux/

> make-kpkg is deprecated, in ieder geval voor het bakken of aanpassen
> van de al bestaande debian packages. hier staat de meest recente
> documentatie van het kernel-team:

Het kernel-team gebruikt make-kpkg niet meer, maar dat maakt make-kpkg
niet deprecated voor je eigen kernels. De auteur van make-kpkg, Manoj
Srivastava, is nog altijd actief als beheerder van dat package, en je
kan het nog altijd gebruiken als je dat wenst.

Het is dan ook ietsje makkelijker voor het bouwen van het occasionele
kernel package dan het build systeem van het kernel team dat is.

--
Copyshops should do vouchers. So that next time some bureaucracy requires you
to mail a form in triplicate, you can mail it just once, add a voucher, and