Filteren op dubbele punt

Hallo,

Al geruime tijd filter ik de e-mail van een bepaalde mailbox op o.a. de
string "error:". Als die string gevonden wordt, dan wordt het bericht
doorgestuurd naar mijn mailbox. Het is een soort monitoring voor de vele
backup-berichten die ik krijg.
Dit doe ik met Icedove 3.1.16 (uit squeeze-backports).

Sinds enkele dagen echter krijg ik ook berichten doorgestuurd die het
woord "error" bevatten, dus zonder de dubbele punt. Gevolg is dat ik erg
veel berichten van backups in mijn mailbox krijg die gewoon goed zijn.

Afgezien van de normale updates heb ik niets veranderd voor zover ik weet.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl