Browser probleem

Hallo,

Een klant klaagt dat het uploaden van foto's naar Marktplaasts op een
bepaalde PC niet meer werkt, op de andere PC's werkt het wel gewoon.

Het punt is dat als er op de link "voeg foto toe" wordt geklikt, er geen
GTK venstertje verschijnt waarmee je de foto's kunt selecteren. En het
is niet zo dat dit venster achter de browser staat.

Er wordt gewerkt met een Iceweasel 10 uit squeeze-backports.

Op de andere PC's die daar aanwezig zijn (soortgelijk geconfigureerd)
gaat het wel goed. Het is wel zo dat deze PC de traagste is van het stel.

Ik heb de ~/.mozilla directory al weggehaald maar dit lost het probleem
niet op. Verder heb ik zelfs nog getest met een schone home-directory,
maar ook dat lost het probleem niet op.

Als je in de browser "bestand | bestand openen" doet dan verschijnt het
GTK venstertje om een bestand te selecteren wel gewoon. Dit lijkt
hetzelfde venster, alleen kun je daar alle bestanden selecteren, terwijl
je in het "voeg foto toe" venster alleen bestanden van het type "image
files" ziet (zoals .jpg).

Heeft er hier iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?