Re: dovecot virtual users / exim4

On 12/02/2012 09:39 AM, Wouter Verhelst wrote:
> Hmm. Dat spijt me te horen.
>
> (exim fan, effe langer niet op deze lijst geweest)

<OT>

Oeh, ik was al bang dat ik tot een uitstervend ras behoorde ;-)

Ik vind de flexibiliteit van Exim, door de opbouw van de configuratie,
door de mogelijkheden met expansies en lookups van settings via alle
denkbare databases en zelfs externe processen, behoorlijk geniaal. Het
is in Postfix vast ook allemaal te doen, maar ik moet er niet aan denken
dat ik mijn mailserver config ooit zou moeten ombouwen naar Postfix. Als
het al mogelijk is.

</OT>

Groeten,
Martijn.