Re: Over Ssh enzo

Beetje mosterd na de maaltijd deze vraag .... maar wellicht voor andere
lezers toch even iets om over na te denken?

wat waren de overwegingen om op een bestaande server 'expirimenteren' ?

Ikzelf vind het namelijk handig om te expirimenteren/testen op een
virtuele test machine alvorens het in een bestaand systeem te brengen
(zeker als dat bestaande systeem productie of live heet of zoiets
dergelijks :-)

Maar wellicht kunnen er andere overwegingen zijn om het anders te doen,
en daar ben ik dan enigzins benieuwd naar.

vr.gr.
VinceW