Re: Vollopend geheugen?

On 01/08/12 21:15, Sjoerd Hiemstra wrote:
> Hoe kan dit? Ik krijg de indruk dat ergens een geheugen vol loopt.
> En een 'df' bevestigt dit vermoeden, kijk eens naar die middelste tmpfs:

Ik heb dit al een keer eerder gezegd op de lijst (niet geheel zeker of
het deze was) in de discussies met tmpfs voor /tmp. Flash gebruikt /tmp
als storage als je dus video kijkt dan loopt deze langzaam vol.... als
je een 3 uur lange flash docu kijkt heb je dus een goed aantal gigabyte
vrijruimte nodig in /tmp.

Met vriendelijke groet,

Jelle