Re: Qcow2 perikelen

Op 27-07-12 07:07, Wouter Verhelst schreef:

> Feature, not a bug.
>
> Omdat sommige talen (waaronder Nederlands) karakters gebruiken die niet
> in 7-bit ASCII zitten, en omdat 8-bit karakters een seriële console om
> zeep kunnen helpen, worden niet-engelstalige opties bij een seriële
> installatie gedisabled.

Aha, dat is duidelijk.
Alhoewel, tegenwoordig is een 8 bits console toch ook vrij gebruikelijk
zou ik denken.

Maar waarom wordt de eerste pagina overgeslagen?
Op deze manier kan ik geen expert-install doen of boot-opties meegeven.
Stel ik zou een KDE desktop willen, dat kan nu niet.

Bedankt voor het meedenken!