Re: local virt-install

Op 16-07-12 06:21, Geert Stappers schreef:

> Ik heb geen virt-install (manual), maar wel de suggestie
>
>  --location=copy:/mnt \
>

> Uit de manual van multistrap:
>
>    'source' is the apt source to use for this Section. To use a local
>    source on the same machine, ensure you use "copy://" not "file://",
>    so that apt is told to copy the packages into the rootfs instead of
>    assuming it can try to download them later - because that "later"
>    will never actually happen.

Allereerst bedankt voor het meedenken!

Ik verwacht op deze "location" zaken die normaal op een installer CD
staan. Dat zijn eigenlijk geen dingen die je in je installatie nodig
hebt, ze zijn alleen nodig tijdens de installatie.

Toch is die "copy" wellicht interessant om te gebruiken in plaats van
een installer. Maar ik heb gezocht in de manual van virt-install en daar
komt het niet in voor.

Ik heb nog gezocht op mijn systeem, maar geen multistrap gevonden, het
lijkt er dus op dat virt-install het niet gebruikt.