Re: 2D desktop Wheezy

Op 29-06-12 08:40, Matijs van Zuijlen schreef:
> Hallo,
>
> In de gdm greeter zou je moeten kiezen voor 'Gnome Classic' als desktop.

Ha fijn, klopt!

Je moet overigens eerst klikken op "anderen", pas dan komt de keuze voor
de desktop in beeld en kun je kiezen voor "Gnome Classic".

Vergeet overigens niet om de username in te tikken, want zonder username
loopt GDM vast zag ik.

Ik had overigens nog flink lopen zoeken, en kwam er achter dat Metacity
geen gconf meer gebruikt voor zijn configuratie, maar nu dconf...