Re: advies gevraagd: een ssd ipv één hdd in laptop met twee hdd's

> Beetje offtopic maar Vista gebruiken alleen voor Skype vind ik overdreven.
> Je kunt namelijk Skype gewoon installeren op Debian en op Ubuntu. Ik heb
> hem zelf draaien op win7 en op Ubuntu 12.04 maar ik vind de Ubuntu versie
> veel overzichtelijker en logischer ingedeeld.

Ja, dat is het ook. Maar ik had enige tijd geleden geprobeerd om Skype
te installeren op mijn 64bits Debian, maar het was toen niet gelukt.
Nu schijnt het wel mogelijk te zijn, zie de update onderaan in de link
http://wiki.debian.org/skype

Maar dat is van latere zorg, eerst maar de ssd-kwestie afhandelen.
Bedankt voor de tip in ieder geval!

Frank