Re: MoboRAID & Boot Partitie

On Thu, May 10, 2012 at 08:40:06PM +0200, lnx wrote:

> <knip>

> In de User Guide van het Mobo staat om precies te zijn 'Hot-plug' m.a.w.
> je haalt gewoon de voeding & sata connector los wanneer het systeem
> draait en je kunt er een andere disk inzetten.

Dat is een feature van SATA, niet van je specifieke hardware (i.e., de
sata spec en het sata hardware design zijn zo dat het mogelijk moet zijn
om gelijk welke SATA-schijf te hotpluggen; in de praktijk wil dat wel
eens wat minder goed getest zijn met één of andere disk, maar ik heb er
wel nog niet echt veel problemen mee gehad).

--
The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by
the following formula:

pi zz a