Re: Browser automatisch fullscreen starten

On Mon, 2012-04-16 at 12:34 +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hallo,
>
> Voor een school-mededelingen-bord zoek ik een methode om een browser
> automatisch fullscreen te starten.
>
> Er lijkt default geen commandline optie voor te zijn.
>
> Het enige wat ik gevonden heb is de "autohide" plugin, maar deze wordt
> niet erg best onderhouden: http://www.krickelkrackel.de/autohide/
>
> Weet iemand misschien een andere/betere methode?
>
> Het hoeft overigens geen Iceweasel te zijn. Chromium of Epiphany is b.v.
> ook OK.

Hi Paul,

Ik weet dat ze hiervoor bij Risevision [1] en Xibo [2] als client
browser gebruik maken van Chromium met de Berkelium [3] plug-in.

[1] http://code.google.com/p/risevision/
[2] https://launchpad.net/xibo
[3] http://berkelium.org/

Met vriendelijke groet,