Flash problemen na update

Hallo,

Flash laat Iceweasel wel erg veel crashen na een update naar versie 11.2
r202.

Ik zie dit tot nu toe vooral op 32-bits systemen. Op 64-bits systemen
zie ik ook wel crashes, maar niet opeens veel meer sinds versie 11.2 r202.

Op internet zie ik verhalen dat dit specifiek zou zijn voor de cloded
source Nividia driver, maar ik zie het ook gebeuren bij de OSS driver,
en ik hoor dat het ook bij b.v. Intel zo is.

Denk goed na voordat je upgrade, ik overweeg downgrades.
Meer informatie is welkom.