Re: Grub 1-kenning

On Tue, Feb 07, 2012 at 08:56:10PM +0100, Paul van der Vlis wrote:

> Klopt niet, ook bij Lenny was dit al zo. Bij Sarge was het anders.

Klopt ook niet. Als de ABI van je kernel ongewijzigd is, dan blijft de
naam van de kernel op het filesystem en de packagenaam het zelfde, en
wordt de oude kernel verwijderd door de upgrade. Als de ABI wél
gewijzigd wordt bij een security upgrade (dit gebeurt, maar is zelden
het geval), dan wordt het oude package niét verwijderd, en blijft die
ook beschikbaar.

--
The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by
the following formula:

pi zz a