Re: multimedia probleem

Misschien heeft het er niets mee te maken, maar hier mijn €0,02:

Ik kreeg er een paar dagen geleden opeens last van dat mijn iceweasel
crashte als ik een youtube-video probeerde af te spelen. Dit gebeurde
alleen als ik de youtube-site zelf bezocht, embedded video's op andere
pagina's veroorzaakten geen crash. ("crash" in de zin van: het
iceweasel-window verdwijnt omdat het programma ermee stopt.)

Het rare was, dat mijn vrouw er onder haar account helemaal geen last van had.

Na heel veel puzzelen kwam ik erachter dat youtube bij mij een aantal
cookies had gezet die mijn vrouw niet had. In een van die cookies
stond het (verkeerde) nummer van de flash-versie die ik zou hebben.

Kortom: verwijderen van alle youtube-cookies verhielp het probleem.
(Vanavond kijk ik welk cookie het exact was.)

Vriendelijke groeten,
Arjen Bax