Re: Sandy Bridge

Op 25-10-11 18:38, Aniruddha schreef:

> Dat hangt van het moederbord af. Ik heb freezes meegemaakt met een i3
> processor. De i7-2600 installeert prima met Squeeze.

Met de gewone installatie CD of DVD?

Heb je alleen even geïnstalleerd, of gebruik je hem echt?

Had je ook packages uit backports gebruikt, zoals een nieuwere kernel,
mesa, xorg?  Want dat is wel nodig volgens mij.

Draait je processor fan steeds op volle snelheid? (=veel herrie)

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl