Re: Chinees, Koreaans, Japans

Paul van der Vlis schrijft:
> chinees (en Japans):
> apt-get install ttf-arphic-bkai00mp ttf-arphic-bsmi00lp
> ttf-arphic-gbsn00lp ttf-arphic-gkai00mp ttf-arphic-ukai
> ttf-arphic-uming
>
> koreaans:
> apt-get install ttf-unfonts-core
>
> Nu zie ik in elk geval alle talen onder aan de Debian site:
> http://www.debian.org/

Geen van die pakketten is bij mij geïnstalleerd (in Stable), maar de
talen worden goed weergegeven, ik laat even een screenshot zien van
wat daar onderin die site staat:
http://home.kpn.nl/shiems/los_spul/talen.png

'charset=utf-8', zo staat er in de html-code. Daarmee moet het toch
lukken?
Voorzover ik kan nagaan, wordt in de html-code gebruik gemaakt van het
font dat je in je browser als standaard hebt ingesteld. Blijkbaar is
dat bij jou geen unicode-font, of niet volledig.
Het standaardfont in mijn browser staat ingesteld op 'sans serif'.
Ik meende dat dat Déja Vu sans is.

(P.S. Mocht je reageren, ik ben er pas over 10 dagen weer...)