Re: Debian Networking

On Fri, 2011-08-12 at 14:19 +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Voor zover ik weet heeft een chroot geen eigen netwerk, maar gebruikt
> het het netwerk van de host.
>
> Het is me niet duidelijk of je Linux draait op die machine met sparc64
> processor. Maar als je Linux draait, dan zou je eens kunnen kijken naar
> Linux containers. Dat is net zoiets als chroot, maar o.a. met een eigen
> netwerk. http://lxc.sourceforge.net/

Dank je wel Paul, voor je vraag en suggestie. Maar de Debian-ports
Sparc64 chroot staat gewoon op sda4, welke ik reeds heb weten te booten.

De rede waarom ik dit nu met een chroot heb opgelost is omdat er nog
geen debian-installer voor native Sparc64 beschikbaar is.

Nu dus mijn wens om het netwerk up & running te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel