Re: pingen van imap in Evolution

Op 12-08-11 09:36, Ruud Beukema schreef:
> Ik had simpelweg op reply dedrukt in Evolution, maar zie nu dat dan
> alleen naar jouw emailadres wordt gereplied. Volgens mij gaat het nu wel
> goed, toch?

Inderdaad. Ik vind dat ook erg lastig, maar er zijn hier ook mensen die
het juist prettig vinden. Zodat je elke keer weer moet nadenken of je
iets in de groep post, of naar iemand persoonlijk mailt.

Ik gebruik zelf geen Evolution maar Icedove, dus ik kan verder niet
inhoudelijk reageren.

Het is hier in de groep verder inderdaad de bedoeling om te reageren
onder de tekst van de ander. Dit om duidelijk te laten zijn op welke
vraag iets een antwoord is.