Re: Migratie van LDAP auth naar passwd

Op 22-07-11 12:08, Wouter Verhelst schreef:

> Right.

> Lijkt me onwaarschijnlijk, tenminste als je ns(l)cd van je systeem smijt.

> Dat kan absoluut geen kwaad. Meer nog, da's eigenlijk de beste procedure.

Bedankt allen voor de tips. Ik heb de migratie + upgrade net gedaan en
het is prima verlopen.

Er bleken nog wel een paar programma's te zijn die LDAP buiten PAM om
benaderden (Postfix, Dovecot, Samba, Winbind), maar het was geen groot
probleem dat te veranderen. Bij Samba had ik dat al getest.

Linux systeembeheer Groningen