Re: keyboard problem

Op 28-05-11 09:36, Roelof Wobben schreef:
> Hoi,
>
> Ik heb mijn keyboard op Amerikaans / Engels gezet.
>
> Maar nu werken de dode toetsen niet meer.
>
> Iemand een idee hoe dat op te lossen ?
>
> Ik gebruik zelf Debian Testing.

Je hebt verschillende varianten op die toetsenborden. Het standaard
Amerikaanse toetsenbord heeft geen dode toetsen, En Engels is weer een
ander toetsenbord.

Voor het geval je Gnome gebruikt:
systeem | voorkeuren | toetsenbord | tab indelingen | knop toevoegen
kies 'Verenigde Staten' en variant 'USA internationaal (met dode toetsen)'

Zelf gebruik ik overigens USA internationaal ALTgr dode toetsen zodat ik
gewoon de dubbele aanhalingstekens kan tikken. Zoals je ziet zijn er
vele varianten.