Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Ik schreef:
> [Bij het verlaten van X] doet zich weer datzelfde verschijnsel voor:
> het signaal voor de monitor valt direct weg, het groene lampje
> springt op geel.

Ondertussen heb ik een idee waar het waarschijnlijk mee te maken heeft.
In Wheezy en Sid is iets veranderd in udev; onder andere is in de root
een nieuwe directory /run toegevoegd.
Door een bug in udev verlies je in X het contact met toetsenbord en
muis.
Dit is, zo zag ik eens ergens, te verhelpen door /run te verwijderen.
Maar op een gegeven moment kreeg ook dit weer kwalijke gevolgen.
Heeft op een of andere manier iets met het programma 'initscripts' te
maken, dat zorgt voor het opstarten en afsluiten van het systeem.

Kortom, op een later tijdstip de installatie van Wheezy nog maar eens
overdoen, dan zal het wel goedkomen. Tenslotte heet dit ook 'Testing'.
Ondertussen pruttel ik vrolijk verder op Stable.  :-)