Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Op zaterdag 14 mei om 08.17 uur schreef Geert Stappers:

> Mijn inschatting is dat je alsnog een console hebt genomen die op de
> de Xwindows leunt. De console die ik bedoel is de echte text console.

Dit was toch echt in de echte tekstconsole, niet in X.

En het rare is nu, ik heb net een geheel nieuwe installatie van Wheezy
gedaan, ik installeerde xorg, daarna kde-full, en tijdens die
installatie van KDE zag ik weer die regel een aantal malen voorbijkomen.
Ik _kon_ dus niet in X zitten, want ik had nog geen desktop of
windowmanager.

Heb daarna nog Fluxbox geïnstalleerd, en zowel bij het verlaten van KDE
als van Fluxbox doet zich weer datzelfde verschijnsel voor: het signaal
voor de monitor valt direct weg, het groene lampje springt op geel.

En ja, waar zou dat nou van kunnen komen.