Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Geert Stappers:
> Aniruddha:

> Zo als ik de "original poster" begrijp, wil hij wat anders.
>
> In http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch04s04.html.en
> wordt beschreven hoe in de bootloader een (tijdelijke) entry
> te maken voor de gewenste HD install.

Dat was waar het me oorspronkelijk om ging. Maar die manier met
debootstrap lijkt ook wel leuk en leerzaam. Je moet wat meer dingen
zelf doen, zoals het zelf schrijven van /etc/fstab en /etc/network/
interfaces, en je moet jezelf handmatig als gebruiker toevoegen, om
maar wat te noemen. Toch ziet het er niet zo moeilijk uit als b.v. het
installeren van Arch Linux.  :-)