Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Huub Reuver schrijft:
> Ik denk dat je in elk geval de /proc/version en de foto naar de
> maintainer zou kunnen sturen. Misschien is er meer fout dan je in
> eerste instantie ziet.

Ach, het gaat om het upgraden van (een kopie van) mijn huidige Squeeze
naar Wheezy. Deze Squeeze is het resultaat van jarenlang upgraden sinds
Sarge; er zitten vast nog veel zaken in die in de huidige repositories
al niet eens meer bestaan.

Wanneer ik X verlaat, dan ziet het er in de console ook al niet zo fris
uit, zie http://home.kpn.nl/shiems/los_spul/console.txt .

Het leek me dan ook het best om me over het upgraden hiervan niet druk
meer te maken, en eens een nieuwe installatie van Wheezy te doen.