Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Op 13-05-11 22:15, Sjoerd Hiemstra schreef:
> Paul van der Vlis:

> Ik had nog niet uit die tekst begrepen dat je het nieuwe systeem dan
> alleen vanuit een ander systeem kunt bereiken, via chroot of zo.
> Maar nee, de bedoeling is gewoon een multiboot-systeem, waarbij de
> distro uit het Grub-menu te kiezen valt.

Ah, nu begrijp ik pas wat je wilt.

> Nu ja, blijft altijd nog de mogelijkheid om een netinst-testing-iso
> gewoon op cd te branden.

Dat is wat ik zou doen.

Op USB stick is ook een optie, maar daarmee heb ik wel eens wat
problemen (het helpt dan vaak om de partitie op de stick weg te gooien
en opnieuw aan te maken).

Grub zo manipuleren dat het een ISO op disk boot kan vast ook, maar ik
zou niet weten hoe.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--