Re: Nieuwe Wheezy-installatie

Geert Stappers schrijft:
> In de upgrade documentatie staat ergens te lezen dat een upgrade
> _niet_ van uit grafische omgeving uitgevoerd moet worden.
>
> Door de 'dist-upgrade' vanuit een tekst venster ( console of ssh )
> te doen, zaag je niet de tak af waar je op zit.

Had ik geloof ik even niet aan gedacht. Maar vanuit de console kom ik
nog minder ver. Een kopie van Squeeze upgrade ik naar Wheezy. Ik laat
even zien wat er dan verschijnt. Om de archieven van deze lijst maar
niet onnodig te belasten, heb ik het achter deze link gezet:
http://home.kpn.nl/shiems/los_spul/upgrade.txt

Optie 2 was iets soortgelijks; tenslotte voor de derde optie gekozen:
http://home.kpn.nl/shiems/los_spul/upgrade2.txt

Duizenden malen kwam deze regel langs:
(gtk-update-icon-cache:25648): GdkPixbuf-WARNING **: Cannot open pixbuf
loader module file '/usr/lib/gdk-pixbuf-2.0/2.10.0/loaders.cache': No
such file or directory

En hoe de zaak uiteindelijk strandde, kan ik alleen laten zien door het
op de foto te zetten: http://home.kpn.nl/shiems/los_spul/upgrade.png

Ga me toch maar in dat debootstrap verdiepen. Of anders een testing-iso
gewoon op CD branden.

> Read the Fantastic Manual

Geen idee welke 'manual' je in dit geval in gedachten hebt.