Re: icedtea-plugin in sid?

On Wed, May 11, 2011 at 11:54:52AM +0200, Tom wrote:
> Hey,

> <..>

> Goed om te weten dat het niet aan mijn systeem ligt.

> Juist, ik herinner me pas nu dat het toen inderdaad ook gewoon
> opgelost kon worden met een terugkeer naar de vorige versie.
>
> Je zegt dat het de laatste JRE aan javaws ontbreekt -- dat
> klinkt logisch, maar in de bug report wordt daarop gezegd dat
> icedtea-netx nodig is. Dat is bij mij ook het eerste probleem
> (icedtea-plugin heeft -netx nodig, en -netx heeft last met de
> geïnstalleerde JRE).

> [...]

De icedtea-netx is afhankelijk van jre 6b20+. Dus installeert niet
met de 6b18-versies. Die versie zit wel in de experimental repository.

Van de oudere versies is hooguit de 6b18-1.8.7-2 interessant. Oudere
versies bevatten voor zover ik weet een kritieke bug.

Als de developpers net zo laks blijven als ze tot nog toe zijn zal
binnenkort de 6b18-1.8.7-3 versie wel doorstromen naar de testing
versie van Debian. Immers "java werkt".

Dat daarbij de netx-versie om zeep wordt geholpen en nu ruim 2 weken
later nog niet te installeren is in unstable, zien de developpers
blijkbaar niet als een probleem.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver