Re: icedtea-plugin in sid?

Hey,

al een hele poosverstrikt in wat dependencies (betrokken
pakketten zijn  icedtea-netx en de JRE van OpenJDK)
<..>
heeft hier iemand gelijkaardige  problemen, of net niet?

Ja, ik heb ook een bugreport gepost.

Goed om te weten dat het niet aan mijn systeem ligt.

Volgens mij is het probleem vrij ernstig. <..>  ontstaat bij
een upgrade  van openjdk-6-jre naar de 6b18-1.8.7-3-versie.
Die  versie heeft geen javaws meer.

Juist, ik herinner me pas nu dat het toen inderdaad ook gewoon
opgelost kon worden met een terugkeer naar de vorige versie.

Je zegt dat het de laatste JRE aan javaws ontbreekt -- dat
klinkt logisch, maar in de bug report wordt daarop gezegd dat
icedtea-netx nodig is. Dat is bij mij ook het eerste probleem
(icedtea-plugin heeft -netx nodig, en -netx heeft last met de
geïnstalleerde JRE).

Ik neem aan dat dat netx-package er bij jou evenmin op raakt?

Stuur even een bugreport, want voor je het weet zit testing
ook met een rotte jre.

Een bug report, voor welk package? En wat heb ik te melden?
Enkel dat de plugin bij mij uninstallable is?

Ik heb verder niks met de JRE of Java tout court te maken,
zou niks van het probleem gemerkt hebben als mijn plugin niet
plots verdwenen was. Ik hoop dat je begrijpt dat ik me dus
niet geroepen voel developers te gaan suggereren wat ze moeten
doen, ook al is het duidelijk dat ze íets fout doen. Het
ontbreekt het me daartoe gewoon aan kennis van zaken.

Maar wellicht zou een bug report over installatieproblemen
met de plugin hen sowieso op een tweede manier op hetzelfde
probleem wijzen?

Bedankt voor je antwoord,
Tom

--