Re: Monitor vast instellen

On Thu, May 05, 2011 at 12:24:32PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> [...]

Je zou kunnen proberen om /var/log/Xorg.0.log naast elkaar te houden
van wanneer je met dan wel zonder monitor X start. Misschien geeft dat
een idee waar de oplossing te zoeken.

Ik heb wel eens iets met een KVM switch gehad geloof ik, maar dat is te
lang geleden om nog relevant te zijn, denk ik.

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"