Samba tdbsam usernames/paswoorden overzetten

Hallo,

Ik gebruik bij een klant tdbsam authenticatie in Samba. Nu moet ik dit
overzetten naar een nieuwe machine. Ik dacht altijd dat dit in
/var/lib/samba/passdb.tdb kwam te staan, en dat ik die bestanden wel kon
overzetten. Maar dit bestand is al lang niet meer gewijzigd en dat lijkt
me niet kloppen.

Iemand een idee waar Samba's tdbsam zijn usernames en paswoorden opslaat
en of ik gewoon de bestanden kan overzetten?  (van Sarge naar Squeeze).

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis

--
http://www.vandervlis.nl/