Re: Toetsenbord probleem

On  2 May 2011, Willem Jager wrote:

> Hallo allen,
>
> Vandaag kwamen er een aantal (ik geloof 5) updates die ik heb
> geïnstalleerd. Enige tijd nadat dit gebeurd was stopte, tijdens het

de Debian updates staan in /var/cach/apt/archives

Met een beetje mazzel staan daar dan ook nog de voorgangers. Die zou ik
met dpkg -i terugzetten. Heb je openssh (server) geinstalleerd? log dan
vanaf een andere bak in middels ssh, su en zet de updates terug.

> intypen van een webformulier, plotseling mijn toetsenbord
> ermee. Tenminste, mijn toetsenbord doet alles wat hij normaal moet

Tijdens het invullen van en webformulier?

--
Clothes make the man.  Naked people have little or no influence on society.
		-- Mark Twain