Re: Toetsenbord probleem

Op 02-05-11 16:27, Willem Jager schreef:
> Hallo allen,
>
> Vandaag kwamen er een aantal (ik geloof 5) updates die ik heb
> geïnstalleerd. Enige tijd nadat dit gebeurd was stopte, tijdens het
> intypen van een webformulier, plotseling mijn toetsenbord ermee.
> Tenminste, mijn toetsenbord doet alles wat hij normaal moet doen, maar
> er verschijnt niets op het scherm. Welk programma ik ook probeer,
> helemaal niets. De muis werkt wel. Als de screensaver is opgestart, met
> de muis of door wachten, kan ik geen wachtwoord intypen want er
> verschijnt niets in beeld. Als ik dan met de muis op het blokje "andere
> [...]

Ik wou even melden dat mijn Squeeze systeem up to date is en dat mijn
toetsenbord het gewoon nog doet onder Gnome.

Ik heb het getest op een Intel based laptop (32-bit) en op een AMD based
workstation (64-bit) met USB toetsenbord. Op de laptop heb ik na het
updaten ook uigelogd en weer ingelogd.

Een paar vragen:

Welke desktop gebruik je?  (Gnome, KDE, etc)
Gebruik je een USB toetsenbord?
Gebruik je speciale repositories in je sources.list?

Had je na de weigering van het toetsenbord Squeeze nog gereboot?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/