Re: Flash problemen

Op 07-03-11 11:43, Winfried Tilanus schreef:

> Googlen op: "[drm:radeon_fence_wait] timeout going to reset GPU" geeft
> redelijk wat resultaten die er relevant uit zien.

Flash lijkt weer te functioneren, maar wat nu precies schuld was, is
niet erg duidelijk geworden.

Ik heb eerst op een 32-bit live-CD geboot (een oude van Lenny), daar
ging het afspelen van flash goed.

Toen heb ik geprobeerd een live-USB-stick van Squeeze te maken (64-bit),
maar daarbij lukte het booten niet, misschien iets fout gedaan.

Toen heb ik de nieuwste firmware in het moederbord geflasht, waarbij de
instellingen verloren gingen. Dus ik moest het bios opnieuw configureren.

Toen ik daarna weer startte heb ik flash weer getest. Dat startte eerst
niet, daarom heb ik het opnieuw geinstalleerd. Uiteindelijk
functioneerde het, en ik heb geen problemen meer gezien.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/