Re: Fwd: multimedia probleem

Paul van der Vlis schreef op di 08-03-2011 om 20:37 [+0100]:

Ik denk dat het wel een beetje meevalt. Als ik jou was zou ik de losse
dingen die je evt. geinstalleerd hebt weer verwijderen en
flashplugin-nonfree weer installeren. Dat lijkt me een goede basis om op
verder te werken.

Eerst even dit: hoe verwijder ik Adobe Flash volledig die ik eerder geïnstalleerd heb vanaf de site van Adobe? Dan kan ik de volgende stappen zetten.

Overigens kan ik direct melden dat in Ubuntu zowel youtube als nu.nl video's ook in full screen zonder probleem werken.

Hartelijke groeten,
Frank Voncken