Re: Apache vraagje

Op 22-02-11 10:23, Paul van der Vlis schreef:
> [...]

Ik heb de cache en de mem-cache module van Apache uitgezet. De eerste
resultaten zijn goed, nog geen dubbele menubalken gezien, maar het was
een niet-reproduceerbaar probleem wat ca. 2x per dag optrad, dus het kan
nog komen.

Het lijkt nu ook sneller. Of in elk geval is de snelheid meer constant.
Eerder was het soms snel, maar bij een volgende pagina weer erg traag.

Heeft iemand hier wel eens eerder problemen gezien met deze modules?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/